Friday, September 23, 2005

This explains everything!


wmd, Iraq, BUSHISMS, fema, screw ups.... Somehow everything makes sense now!

PS: Is that a photo of Tony Blair in the back ground?

22 Comments:

Blogger Anjana said...

LOL, that is Brilliant! And how sweet, he keeps a picture of his only political ally on his desk :)

8:51 AM  
Blogger FBCAP said...

hahaha.......funny stuff dude.

there seems to be no end to the idiocy!

8:53 AM  
Blogger Slice Of Life said...

he should keep his das's too
infront laden's
uma

10:18 AM  
Blogger P said...

yeah! LOL! I don't care if its true or not. It all just adds up and somehow the fact that it's Bush makes it all the more believable!

10:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

yo! prashanth, i just have this huge doubt? Are u doing one of those guy things where u actually pretend to hate somebody but in effect have a crush??? am talking about u and George Bush...not bout blues of Sripinkyblues(u idiot!!!).somehow it all makes sense to me now, your gay self, your 'more gay by not being gay' alter ego reflected by that joke u call a message board. Anyways stop the whole Bush thing man,it seriously sad to think bout the gimmicks that people would employ to draw people to their blog. U know your blog(if thats wat you call it) is a joke, so u improve it by writing about other things, AND NOT, i repeat, AND NOT, by constantly writing about a joker and his expoits and dont even get me started on the tony blair thing that u are trying to achieve in ur blog.

8:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

It's his blog, dickhead. He can write and post what he wants.

9:09 PM  
Blogger P said...

LOL! I am gay and I have a crush on Dubya. LOL! Good one.

5:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

anon, u vent this shit on yr blog. dont waste my time and dont stifle ma ideas.......Suck it prick!


dont messi wit me!

9:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

BTW anyone noticed that Mr.Bush is holding the receiver upside down as well. Ummm somethin is totally amiss in the photo! LOL

-Zira

1:40 AM  
Blogger Sharad said...

Nice pic da - where do you manage to find stuff like this ? I saw another nice one in the paper here the other day - don't know if it was meant to be a joke or not - it's him writing a message to condoleeza rice, asking if it was okay for him to take a break and pee during the UN meeting.

3:23 AM  
Blogger Sharad said...

http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi/pop_ups/05/americas_enl_1126799060/img/1.jpg

3:24 AM  
Blogger P said...

@ Zira: that's the reason I put up the pic!

@Sharad: that was hilarious da!

8:18 AM  
Blogger Anjana said...

I found this pic again on snopes. Did u get it from there?

7:17 AM  
Blogger Girl said...

Haha. Both the pics were awesome. I went nuts laughing.

8:15 PM  
Blogger P said...

got the pic from some blog. Anti bush obviously.

5:59 AM  
Blogger karuna said...

HEHEHEHEHEHEH!!
Don't know how i got here but lightened up my day :D.
Thanks

2:23 AM  
Blogger Sudhir said...

Hey man, noticed u blogrolled me. Have we met.

Went through yr blog, good fun..will go through in more detail later. Cheers

8:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

What's your MP up to these days?
The daily grind and political commentary of a Tri-City federal politician are being recorded on a new blog James Moore, the techno-savvy Conservative MP for Port Moody-Westwood-Port Coquitlam, launched the blog ...
#1 in home based business 2 years in a row.With the best marketing tools available.Work-at-home-tonight.com has it all!

12:27 PM  
Blogger jax said...

Haha..
You'll love this.
http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm

1:54 AM  
Blogger Bosky said...

try typing "failure" in google ,and click the im feeling lucky button ;)

Keep Clicking,
Bhasker
Final Yr IT,SVCE

6:47 AM  
Blogger Dr. Alamandrax said...

badly photoshopped but yes, that's tony blair in there.

awesome, i'm sure that should make the people here think i'm a snobbish prick. mission accomplished.

9:09 AM  
Blogger Nirwa said...

LOL.. true..

Nirwa

2:41 AM  

Post a Comment

<< Home